Friday, June 4, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-PERUBAHAN (INSTAGRAM)

 💜PERUBAHAN (INSTAGRAM)💜

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tugasan kali ini agak sukar untuk saya hasilkan. Hal ini kerana banyak perubahan yang berlaku dalam hidup saya. Namun, saya mengambil inisiatif dengan menanyakan soalan ini kepada ibu saya. 


Saya: Mak, pensyarah adik bagi kerja. Kami kena post pasal perubahan tapi adik tak tahu nak cerita apa.
Mak: Ceritalah pasal perubahan awak sekarang. 
Saya: Maksudnya?
Mak: Maksud? Fikir sendiri.

(saya pun terfikir untuk cerita perubahan yang berlaku pada saya... huhuhu.. saje je nak bagi awak semua baca dialog saya ni..)


   



   







BUKTI POST

   



BUKTI KEHADIRAN
* Mohon maaf, saya ada di dalam tu, tapi kamera rosak waktu nak tangkap gambar. Saya sudah mengambil inisiatif untuk membaiki laptop saya. Alhamdulillah, laptop saya sudah ok. 








No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 MULTIMEDIA DALAM BAHASA    1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEME...